martes, 26 de febrero de 2008

2008-02-25

drzewo

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Co sie stalo z "Odio Valencia"? Znalazl Pan prace i juz nie nienawidzi tego miasta okropnego? Mmmm, co za przekonania... Ja tu sie urodzilem, to jest moje miasto, i moge powiedziec, ze fotki tamtego blogu byli bardzo dobrym i dokladnym portretem Walencji...
Bardzo Panu gratuluje za te fajne zdiecia. Wie Pan, ze jestesmy sasiadami?...

slaw_starega dijo...

co za zaskoczenie, miłe bardzo. dziękuję za przychylną opinię. a co do "odio .." (miasto uwielbiam i mam nadzieję, że widać to w tym projekcie) to jak Pan widzi www.starega.eu ewaluuje i stwierdziłem, że całości projektu nie ma sensu trzymać na stronie (całość jest na flickr). są tam więc różnorodne reportaże, które najlepiej obrazują moją estetykę w fotografii.
Pracy stałej oczywiście nie znalazłem, ale kilka zleceń tak.
można prosić jakiś kontakt mailowy do Pana? pozdrawiam.